vilket monster!

Godmorgon,

eller god vet jag inte om den är känner mig rent utav som ett monster.
har ett tag suktat efter ett par skor som är så sjukt snygga och med mitt korttids minne har jag såklart glömt bort att beställa dom och gissa vad, min storlek var slut. Yippeeeei!

En redan trött och ilsken madde blev bara ännu mer ilsken och att datorn bestämmer sig just idag för att krångla är inte särsklit kul det heller..!

Nej jag tror jag går och sover igen, eller så gör jag utlopp för min energi på en jogginrunda., hmm


<3 får se hur det går med storlek 38 då., hoppas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem är jag? Jag heter Madelene och är en 18 årig tjej bosatt i en liten stad som heter Boden. Här går jag Sista året på gymnasiet, Hotell och Restaurang programmet. På fritiden umgås jag med min kära pojkvän, tränar och umgås vännerna :) Hoppas ni tycker om min blogg och sprider ryktet vidare/ yours madde ;*