vågat!

Hallå i stugan..!

Efter många om och men har jag nu tagit mig till skott och bokat en klipptid!
Och det är inte vilken klipptid som helst utan jag har nämligen tänkt göra någonting riktigt vågat, klippa page..!

Herregud tänker ni (och jag) fick en tid på måndag och jag är redan nervös! haha
Dock tror jag helt ärligt att det är någonting jag skulle passa i, och när man är less på en och samma frisyr man haft i snart 6 år ?!?! då är det helt klart dags föratt inta åtgärder.

Wish me all luck in the world =D

Nu är det dock dags för lunch och sen bege sig mot jobbet.
Tjing ;*

Kommentarer
Postat av: Eva

Äh, inte behöver du va nervös, du kommer se skitfin ut jue :))

2010-09-17 @ 17:15:57
Postat av: Elin

Det kommer att bli kanonfint! :)

2010-09-17 @ 23:51:26
URL: http://liksomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem är jag? Jag heter Madelene och är en 18 årig tjej bosatt i en liten stad som heter Boden. Här går jag Sista året på gymnasiet, Hotell och Restaurang programmet. På fritiden umgås jag med min kära pojkvän, tränar och umgås vännerna :) Hoppas ni tycker om min blogg och sprider ryktet vidare/ yours madde ;*