Positiv feedback

Godmorgon!

Alla pigga och glada idag? det är trots allt lördag och Helg.
Men vissa jobbar iofs så mycket till helg är det inte..,

Som jag skrev i förra inlägget har jag bokat en klipptid för att klippa av mestadels av mitt hår jag sparat på i Fleeera år!
Nu börjar det faktiskt kännas lite nervöst eftersom det är bara 2 dagar kvar och tanken av att ha kort hår efter sådär 6år är lite annorlunda men jag har fått positiv feedback vilket känns lite bättre :)


Ikväll är det jobb som gäller, och vem vet jag kanske står som bartender (men mest troligt inte) skulle dock vara roligt eftersom det kommer vara proppat med folk.
Eller så står jag där själv i folksamlingen med mina goa vänner och en av dom som äntligen kommit hem från sin nuvarande boendeort Skellefteå :(

Men på tal om jobb så har jag nu tagit mig mod och skickat in ansökan som brandman här i Boden, håll tummarna så kanske jag står där och räddar ilv en dag :)!


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem är jag? Jag heter Madelene och är en 18 årig tjej bosatt i en liten stad som heter Boden. Här går jag Sista året på gymnasiet, Hotell och Restaurang programmet. På fritiden umgås jag med min kära pojkvän, tränar och umgås vännerna :) Hoppas ni tycker om min blogg och sprider ryktet vidare/ yours madde ;*