lyser med sin frånvaro.

Godkväll!

Hoppas ni har en bättre kväll än mig, kunde knappt sova igårkväll och så var det bara att stiga upp med tuppen (ungefär) så har varit otroligt seg, men jag tog mig genom mitt pass på jobbet och nu har jag även tagit mig igenom att skriva ett CV för min ansökan som BRANDMAN! :)

Har dock inte så stora förväntningar av att bli antagen eftersom jag är 99% säker på att det krväs en utbildning, men det kostar ingenting att testa :D

Nu blir det att bege sig och kika på en film innan det är dags för sängen.,
Tror det blir vampyrer suger passar utmärkt för mig eftersom jag är ett av världens största fans av Twilight.
Nej jag tror faktiskt jag ljög nu, finns dom som är värre.. :s

Nåja, sussa gott ;*


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem är jag? Jag heter Madelene och är en 18 årig tjej bosatt i en liten stad som heter Boden. Här går jag Sista året på gymnasiet, Hotell och Restaurang programmet. På fritiden umgås jag med min kära pojkvän, tränar och umgås vännerna :) Hoppas ni tycker om min blogg och sprider ryktet vidare/ yours madde ;*