It's done!

Godkväll!

Sitter här just hemkommen från filmhäng med mitt hjärta och viktor. :)
Vi hade riktigt trevligt och mysigt med lite godis framför en rätt så vidrig film (?).. Frozen

Men det var inte vad jag hade tänkt berätta om egentligen!
Idag gjorde jag det, klockan tre satte jag mig hos frisören och klippte av mitt långa kära hår!..
Men det gick riktigt bra och jag är RIKTGIT nöjd :)



Här har ni resultatet! :)

Nu är det godnatt för min del, upp tidigt imorgon var tanken, tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem är jag? Jag heter Madelene och är en 18 årig tjej bosatt i en liten stad som heter Boden. Här går jag Sista året på gymnasiet, Hotell och Restaurang programmet. På fritiden umgås jag med min kära pojkvän, tränar och umgås vännerna :) Hoppas ni tycker om min blogg och sprider ryktet vidare/ yours madde ;*