Pigg o Glad.,

,. Hoppas jag att ni mina läsare är i alla fall!

Gick och la mig kring tolv tiden som alltid igårkväll men denna kväll sklide sig lite från dom andra när jag ganska tidigt upptäckte att jag inte var trött.,
Sist jag kollade klockan var nog närmare tre tiden, och att sen vakna kring fem på morgonen igen gjorde inte saken bättre.

Jag kunde ju inte sova!!

Nåja trött men dock på relativt bra humör packar jag min väska för idag är det dags att åka hem mot Boden igen :) Det finns ett ex antal personer där som dör av längtan och att låta dom vänta några timmar till har dom inte skadat tidigare.

Min kropp plågas fortfarande av den seglivade afidophilus bifidus bacillen och det hjälper verkligen inte med c-vitaminer, te och minst 1 L vatten per dag.,
När jag äntligen hade kommit igång så väl med träning och dylikt sjunker jag in i min sjukhets dvala igen.

dagens citat
"Det är inte lätt när det är svårt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem är jag? Jag heter Madelene och är en 18 årig tjej bosatt i en liten stad som heter Boden. Här går jag Sista året på gymnasiet, Hotell och Restaurang programmet. På fritiden umgås jag med min kära pojkvän, tränar och umgås vännerna :) Hoppas ni tycker om min blogg och sprider ryktet vidare/ yours madde ;*