Pepp Talk!

Det har hänt lite saker på sistone, Bra saker! Saker som gör mitt liv lite mer värt att leva för och som jag faktiskt kan tänka tillbaka på och LE.
Mitt liv är just nu högst upp på toppen av kullen och det känns bra.
Jag har ett bra liv!

Jag är tacksam för min supergulliga men ibland allt för överbeskyddande mamma,
Jag är tacksam för min otroligt underbara pojkvän,
Jag är tacksam för mitt jobb som jag helt stormtrivs med,
Jag är tacksam för de vänner jag har som faktiskt betyder något.

Det är saker som jag tror vi alla människor tänker på allt för sällan, oftast ser man bara de negativa sakerna som händer runt omkring en men seriöst vilket slöseri,

Don`t worry, Be happy!


bjuder på en otroligt charmig bild! enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem är jag? Jag heter Madelene och är en 18 årig tjej bosatt i en liten stad som heter Boden. Här går jag Sista året på gymnasiet, Hotell och Restaurang programmet. På fritiden umgås jag med min kära pojkvän, tränar och umgås vännerna :) Hoppas ni tycker om min blogg och sprider ryktet vidare/ yours madde ;*