kan inte annat än skratta..

.. för tillfället!

HAHAHA det finns så patetiska människor i världen de som tror att de gör allting rätt och hittar man ett fel ska det skyllas på en själv såklart.
Men egentligen är det så enkelt att denna person som tror sig göra allt enligt regelböckerna har oftast alltid fel men tål inte kritik och det är så skrattretande, så löjligt hahaha :)

Sen för att visa hur arg och minst sagt förnedrad man är ska minsta spår av vänskap helt suddas ut man ska inte längre finnas för den personen, men när personen i fråga kommer på att "oj det var nog lite dumt och jag gick nog lite till överdrift" jo då har hela livet hunnit gå och man får leva med sin ånger.
Men ta det lungt jag mår bra och kommer bara fortsätta skratta :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack att du har ägnat ett helt inlägg åt mig :) Rätt onödigt men om du känner för det så. Jag lever inte med någon ånger, alla människor gör fel (det är mänskligt) och jag tänker inte sitta och försvara mig, tycker att du kan släppa det här nu och gå vidare :)

2010-11-21 @ 23:15:28
URL: http://liksomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem är jag? Jag heter Madelene och är en 18 årig tjej bosatt i en liten stad som heter Boden. Här går jag Sista året på gymnasiet, Hotell och Restaurang programmet. På fritiden umgås jag med min kära pojkvän, tränar och umgås vännerna :) Hoppas ni tycker om min blogg och sprider ryktet vidare/ yours madde ;*