Frostbitna kinder

Godmorgon, och ja det är godmorgon.

Vaknade halv ett idag och gissa vem som är pigg och glad på riktigt :)
Hade dock kunnat vara ännu piggare om det inte hade styrts upp till en liten spontan fest igår, men det var lugna puckar och vi pratade nog om allt mellan himmel och jord!

Idag var planerna att umgås med en person jag träffat alldeles för längesen nu men vad ska man göra när sjukdom kommer emellan sånt ärlivet bara,
Nåja det kommer fler dagar och det ser vi fram emot! :)

Så mitt sceham för idag ser ut som så:
- Slänga sig på soffan och ta det lugnt i princip, sköönt!


Idag är det sånt här härligt vinterväder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem är jag? Jag heter Madelene och är en 18 årig tjej bosatt i en liten stad som heter Boden. Här går jag Sista året på gymnasiet, Hotell och Restaurang programmet. På fritiden umgås jag med min kära pojkvän, tränar och umgås vännerna :) Hoppas ni tycker om min blogg och sprider ryktet vidare/ yours madde ;*